שיווק מוצר לחול באמצעות אפיליאייט

הקמתם אתר,מיזם שירות, תוכנה וכו' וכעת ניגשים למלאכה, להתחיל להביא טראפיק ולגייס לקוחות. 5 השלבים הנחוצים לתכנון והפעלת תוכנית שותפים ( אפיליאייט). איך מתחילים, מה כדאי לעשות, עבודה במקביל ועוד, כנסו כנסו

שיווק מוצר לחול באמצעות אפיליאייט
השלבים הנחוצים בתכנון וביצוע אסטרטגיית אפיליאייט למכירה ללקוחות בחול.
הקמתם אתר,מיזם שירות, תוכנה וכו' וכעת ניגשים למלאכה, להתחיל להביא טראפיק ולגייס לקוחות.
הצעד הראשון:
הגדרת הלקוחות, השיווק באינטרנט מבוסס על עיקרון אחד, מוצר כמענה לצורך.
הלקוחות שלכם, לא משנה היכן הם ממוקמים ירכשו את המוצר/ שירות אם הוא עונה לצורך שלהם ומתאים לתכנון הקניה מבחינת תכונות מוצר, מחיר, עלות מול תועלת וכו'.
אם יש מספר סוגי לקוחות שונים, צריך לפתח עבור כל אחד מהם אסטרטגיה בנפרד, הרי לא נעביר מסרים לסטודנטים בדומה לגיל השלישי,
בנוסף, יש הבדל מהותי בין מנטליות של אנגלים, אוסטרלים ואמריקאים, שלושתם דוברי אנגלית  אך בעלי מודעות צרכנית שונה בין תחום לתחום.
בשיווק לחול יש כ 19 ערוצי הפצה שונים, במאמר זה נסרוק את הערוץ שלטעמי ולדעת רבים הינו המרכזי ביותר: אפיליאייט
ניהול תוכנית שותפים: אפיליאייט
הצעד השני:
תמחור, ובנית שיטת התגמול לשותפים השונים.
אפיליאייטים הינם אנשי מכירות , מתווכי רשת  בעלי רעב להכנסה כספית ומוטיבציה להצליח. הם משקיעים המון זמן בקידום האתר, הרחבת מאגר התפוצה שלהם ובהחלט מצפים לתגמול הולם.
התוכנית צריכה לשקף הערכה על המאמץ ומתן תמרצים להמשיך, לא כמשהו על הדרך, אלא בסיס תגמול אשר ייצור מחויבות מצד השותפים השונים.
מתחרים:
צריך לבדוק את האתרים המתחרים שלכם, איזה עמלה הם מציעים, מהם התנאים, ואיזה תוצאות ידועות לנו.
ערך מוסף:
מה יקבלו השותפים / האפיליאייטים כערך מוסף מצידם, עמלה מוגברת, מתן הטבה ייחודית לגולשי האתר שלהם, ערך מוסף נתפס בעיני המתבונן, ומחיר זה לא ערך מוסף.
צעד שלישי:
הכנת מאגר הכלים השיווקים, דפי נחיתה, באנרים, מילות מפתח, טקסטים, עדויות של לקוחות, סרטוני וידאו ואם אפשר בכמה שפות מצוין.
צעד רביעי:
פניה לרשתות השותפים על מנת להתחיל לייצר חשיפה לאתר, במקביל הקמה של תוכנית עצמאית.
כאן למעשה מתחילה העבודה האמיתית והמאסיבית:
איתור ופניה לאתרים רלוונטים אשר נמצאים או ברשתות השותפים או באופן כללי והינם בעלי פוטנציאל להפנות אלינו לקוחות רלוונטיים.
ככל שהאתרים שנגייס יהיו יותר רלוונטיים, כך יחס ההמרה יגבר ויעזור לגייס עוד ועוד שותפים ובהתאמה גם לקוחות.
צעד חמישי:
מעקב אחר ביצועי השותפים, עידוד ויצירת מבצעים, כדי להגביר את קצב המכירות תוך שמירה על אווירת מכירות, כדי לעמוד במטרות שהצבתם לעצמכם, אחד היעדים הוא סימון התוכנית שלכם כאחת שמייצרת פרנסה ביחס המרה מצוין.
רצוי לאורך כל הדרך לפעול גם ביתר ערוצי השיווק הנובפים כגון קידום אורגני, מדיה חברתית וכו, השותפים שלכם יבקשו מידע על האתר שלכם, אם תהיו ממוקמים במקום לא טוב, או עם חוות דעת שלילית, הדבר עלול לפגוע במאמצים שלכם.
השותפים הינם אנשי מכירות  לכל דבר, אם תייצרו מחויבות מצידם, הרי שהגברתם את הסיכויים שלכם לעמוד ביעדים.
טיפ קטן, תחשבו לטווח ארוך, בתוכניות שאנחנו מנהלים, לוקחים בחשבון, חגים ואירועים אחרים גם בעוד שנה ובעוד שנתיים. זה מוכיח את עצמו.
מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר. info@imec.co.il
שלכם, גיא טל
 
איימק ויאללה מציעות חבילה משודרגת לאתרי סחר אלקטרוני אשר מעונינים למכור לחול.
המערכת של יאלה , מאפשרת הטמעת קודי מעקב לביצוע רכישות( פיקסלים) אשר ניתנים מהרשתות ומהתוכנית העצמאית.
ההצעה כוללת:
כניסה לרשתות שותפים מובילות בעולם, כפוף לאישורן כמובן.
הקמה וניהול תוכנית שותפים עצמאית
פעילות בזירות מסחר
קידום אורגני
שובר מתנה בסך 400 ש"ח לפרסום ממומן בגוגל