תהליך איתור וגיוס שותפים אפיליאייט

בכדי שתנהלו תוכנית שותפים(אפיליאייט) מוצלחת במיוחד , עליכם להצטייד במספר פרמטרים: • מוצר/ שירות • עמלה מתגמלת במיוחד. • באנרים מושכי עין • דירוג EPC הכי גבוה!

מנקודת מבט של האפיליאייט, הכל מסתכם במשפט אחד כפי שנאמר בסרטו של טום קרוז: ג'רי מגוויר, show me the money.  את השותפים מעניין דבר אחד, להרוויח כסף וכמה שיותר.
מדד ה EPC  הוא מדד העוצמה המקובל ביותר בעולם האפיליאייט.
דירוג EPC  גבוה מעיד על כך שסיכויי הרווחים של השותפים גבוהים יותר בתוכנית שלכם על פני תוכניות אחרות. הדירוג מחושב על פי נוסחה מאוד פשוטה:
רווח ל 100 הקלקות.
כלומר, מתוך נקודת הנחה שהמוצר שלכם ושל המתחרה שלכם ממיר 1:100( אותו דבר) והעמלה של המתחרה שלכם  גבוהה יותר משלכם, דירוג ה EPC של המתחרה יהיה גבוה יותר גם כן, ולכן עליכם להקפיד על דירוג EPC  גבוה ואת זה עושים בעזרת גיוס שותפים רלוונטיים לשיפור יחסי המרה.
אם יחסי ההמרה שלכם יהיו טובים יותר משל המתחרה שלכם, וגם אם העמלה שלו גבוהה יותר משלכם, בסופו של דבר האפיליאייט יבחר בתוכנית בעלת הדירוג הגבוה ביותר.
רשתות השותפים מציגות מנועי סינון לפי דירוג שבועי או רבעוני של מדד EPC.
אם תגייסו  יותר אפיליאייטים רלוונטים לתוכנית שלכם, תזמינו אותם לקדם את התוכנית שלכם, תגבירו את הסיכויים שלכם ושלהם לשיפור מיידי של יחסי המרה ובהתאמה גם את היקף המכירות והעמלות.
איימק מציעה, שירות לאיתור אפיליאייטים רלוונטיים  לשיפור יחסי המרה ודירוג EPC.
איך איימק יכולה לסייע לכם?
·         בהתבסס על מילות מפתח, ומיקום גאוגרפי , איימק תבצע חיפוש ממוקד ואיתור של אפיליאייטים רלוונטים.
·         תוצאות החיפוש אשר מתקבלות כקובץ אקסל יכילו את הפרמטרים הבאים:
·         כתובת אתר אינטרנט או דף נחיתה ספציפי הקשור למילת המפתח.
·         כתובת דוא"ל אם אינה מוסרת במכוון.
·         PAGERANK.
·         ALEXA RENK.
·         גיל הדומיין.
·         תאור אתר.
·         מידע שיש שטחי פרסום באתר המיועדים לפעילות אפיליאייט/ פרסום.
·         האם קיים אזור המיועד לחברים/ נרשמים. לטובת איתור שותפים שיש ביכולתם אף לשלוח לרשימות דיוור.
·         ועוד כ 20 פרמטרים שונים.
 
מה אנחנו צריכים על מנת להתחיל:
·         תיאור המוצר/ שירות שלכם בצורה מפורטת
·         קישור לדף הנחיתה/ כתובת אתר
·         מיהו קהל היעד הסופי שאליו אתם מכוונים?
·         מי ישתמש במוצר/ שירות שלכם ואיך?. כל מידע רלוונטי יסייע לנו במלאכת האיתור עבורכם.
·         מהם המיקומים הגאוגרפים של הלקוחות, אותם אתם מחפשים?
·         רשימה של ביטויים ומילות מפתח שבעזרתם נוכל לאתר לכם את השותפים הרלוונטיים.
 
 
כמה זמן וכסף אנחנו יכולים לחסוך לכם? התשובה: המון!!
איך? מאוד פשוט. ניקח לדוגמה שתרצו לאתר 100 אפיליאייטים רלוונטים. בממוצע, תצטרכו לסנן לפחות 1000 אתרים על מנת להגיע ל 100 תוצאות רצויות על פי הפרמטרים שאנחנו צריכים לשיפור יחסי המרה.
כאשר תעשו חיפוש לא ממוקד, תגלו גם אתרים מתחרים וגם אתרים לא רלוונטיים.
אתם תשקיעו הרבה זמן בניסיון לאתר אתרים, אך תסננו גם לא מעט אתרים אשר אינם בעלי שטחי פרסום ואינם רלוווטיים כלל למוצר/ שירות שלכם.
אתם גם תסננו לא מעט אתרי מסחר אלקטרוני אשר חלקם יעדיפו למכור את המוצרים שלהם מאשר את המוצר/ שירות שלכם.
כעת, תנסו לעשות את החשבון לבד.
כמה זמן ייקח לכם כל אתר, לסנן את התוצאות ולהחליט עם לפנות אליו? הממוצעים נעים בין 200 ל 300 שות עבור רשימה של 100 אפיליאייטים רלוונטים בלבד.  תצטרכו לסנן כ 2000 אתרים  שונים. לפי עלויות השעה שלכם, תעשו חשבון כמה זמן וכסף זה ייקח לכם כאשר אתם צריכים לגייס לתוכנית הרבה יותר אתרים בכל חודש ואף לנהל אותם ולשמור על דיורג ה EPC.
אחרי שתזמינו את איתור השותפים הראשון שלכם, תבינו כמה זמן חסכנו לכם וכיצד תוכלו למקד את המאמצים שלכם בפניה יזומה לשותפים רלוונטיים ולא לבזבז זמן בשותפים שאינם כאלה.
עכשיו ניתן לדמיין רק דבר אחד:
תתארו לעצמכם, איך תראה התוכנית שלכם עם בכל חודש תגייסו 500 שותפים רלוונטיים שיפעלו ויקדמו את התוכנית/ מוצר שלכם?
לחצו כאן להזמנת חבילת החיפוש הראשונה שלכם.