חדשות ומבצעים

כתבות




עוד על הקרב המדהים בין AMAZON ל WALMART
היום בהחלט ניתן לומר שבכל פגישת אסטרטגיה של וולמארט או אמזון ילקחו בחשבון באופן מפורט למדי הצעדים שהמתחרה עושה ומתכנן לעשות

המכס האמריקאי העלה את התקרה לרכישות מקוונות מ 200$ ל 800$ יומי!
בשורה מדהימה מהדוד סם, המכס האמריקאי העלה את התקרה היומית מ 200$ ל 800$ עבור רכישות מקוונות מאתרי מסחר אלקטרוני באיחוד האירופאי.

Etsy מוסיפה שירות חדש- אתר מכירתי בהתאמה אישית -
כל מעצבי התכשיטים ועבודות היד השונות אשר מוכרים לחול באמצעות ETSY ישמחו לשמוע שתמורת 15$ לחודש יוכלו להקים אתר מכירתי בעיצוב אישי שמאפשר מכירה לחול גם מחוץ לפלטפורמה הכוללת.

מערך שיווק דיגיטלי ליצואנים
היקף המסחר האלקטרוני העולמי בשנת 2015 עבר את שני טריליון וחצי, אירופה ואסיה עלו בצורה משמעותית בהיקף המסחר. שיעור הרוכשים באינטרנט במערב אירופה חצה את רף ה 50% מכלל האוכלוסייה.היקף המסחר המקוון הבין עסקי B2B מתקרב ל שמונה טריליון דולר.המחקרים מעידים שהיקף הרכישות מהווה כבר נתח של 7% מהיקף המסחר בענף ובמספר ענפים, היקף הרכישות באון ליין עובר את נתח 20% מסך הרכישות בענף!מוכרים לחול? השירות הזה בשבילכם

עשרת הטיפים הראשונים והחשובים ,בעת פתיחת אתר סחר אלקטרוני
בחרתם להקים חנות מקוונת, למכור את המוצרים שלכם , הן בשוק המקומי והן בשוק העולמי, טיפים אלה יעזרו לכם לגבש אסטרטגיה יעילה,לתכנן את הצעדים , לתעל את התקציב ובעיקר, לעזור לכם להימנע מטעויות של אחרים.

מאמרים של גיא טל בתקשורת
להלן מספר מאמרים של גיא טל אשר הופיעו בערוצי התקשורת השונים

רוצה למכור מעל 100000$ בחודש?רוצה למכור מעל 100000$ בחודש?
רוצה למכור יותר מ 100000$ בחודש?יש לכם מוצר טוב/ שירות ואתם רוצים להפיץ אותו בארץ/ בחול?השוק הגלובאלי פתוח למוצרים טובים ומציע שלל אפשרויות.כדי למכור מעל 100000$ בחודש עליכם לפעול במיק"וד:•מטרה•יעדים.•קהל.•ודרך

שיווק מוצר לחול באמצעות אפיליאייט
הקמתם אתר,מיזם שירות, תוכנה וכו' וכעת ניגשים למלאכה, להתחיל להביא טראפיק ולגייס לקוחות. 5 השלבים הנחוצים לתכנון והפעלת תוכנית שותפים ( אפיליאייט). איך מתחילים, מה כדאי לעשות, עבודה במקביל ועוד, כנסו כנסו

נכנסת כבר לחנות החדשה שלי באינטרנט?
בסקר שנערך לאחרונה בקרב תלמידי קורס ניהול אתרי אינטרנט במכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר נשאלו התלמידים בין היתר מה הערך המסוף של אתר האינטרנט בעיניהם, רוב הנשאלים ציינו פרסום וחשיפה. אכן, לא משנה איך תסתכל על זה, עם השקעה נכונה בכלי האינטרנטי השמיים הם הגבול. אז איך באמת עושים את זה ? איזה כלים יעזרו לי לנהל נכון את העסק שלי בזירה הכל כך גדולה הזו. ערכים מוספים: 1. לכל אתר צריכים להיות ערכים מוספים אשר מבדילים אותו ממתחריו. כאשר האתרים דומים אחד לשני זמן השהיה באתר מתקצר. לעיתים הלקוח אף יעזוב את האתר עוד בטרם סיים האתר לעלות במלואו. 2. ערך מוסף צריך לייחד את העסק (ולא רק תיאורים "בנאליים" כמו: מקצועיות ואמינות). התמחות בנישה ספציפית יכולה להוות ערך מוסף. הסוד הוא למצוא בעסק 4 ערכים מוספים לפחות......

12