חדשות ומבצעים

מערך שיווק דיגיטלי ליצואנים

מסחר אלקטרוני  לחול- 
היקף המסחר האלקטרוני העולמי בשנת 2015 עבר את שני טריליון וחצי, אירופה ואסיה עלו בצורה משמעותית בהיקף המסחר. שיעור הרוכשים באינטרנט במערב אירופה חצה את רף ה 50% מכלל האוכלוסייה.
היקף המסחר המקוון הבין עסקי מתקרב ל שמונה טריליון דולר. 
המחקרים  מעידים שהיקף הרכישות מהווה כבר נתח של 7% מהיקף המסחר בענף ובמספר ענפים, היקף הרכישות באון ליין עובר את נתח 20% מסך הרכישות בענף!


כל יצרן/ בעל מוצר צריך לבצע היערכות למכירה און ליין שכן המגמות הבולטות בשוק המסחר המקוון הינן:
  • מעבר לרכישה ישירה בין היצרן לצרכן
  • מיזוגים ורכישות אסטרטגיות בקרב קמעונאיות האינטרנט הגדולות לטובת הגדלת נתח השוק ויצירת ייתרון מסחרי על פני המתחרים.

ספק שלא יערך למכירה מקוונת יאבד את נתח השוק לספקים אחרים  ויצטרך להשקיע מאמצים גבוהים הרבה יותר בעתיד על מנת לחדור לשווקים אלה. 


ניהול מסחר אלקטרוני לחו"ל ופעילות נכונה בשוק אדיר זה, מצריכים התמודדות עם כ - 150 משימות שונות בו זמנית. האתגרים העומדים בפני העוסקים במסחר האלקטרוני הינם די זהים:
·         כמה להשקיע?
·         היכן להשקיע?
·         איך להשקיע?
·         מה עושים המתחרים בחול?
·         מה לעשות קודם?
·         איך למכור יותר?
·         איך לעשות כסף?
·         מה המוצרים הכי פוטנציאלים שלי?
·         איך להיערך לוגיסטית לשילוח המוצרים?


מסחר אלקטרוני יעיל מצריך פעילות שיווקית במספר ערוצים שונים במקביל כאשר מעבר לעלויות של הערוצים עצמם יש לקחת בחשבון גם עלותו של כוח אדם ייעודי לטובת תכנון וניהול המשימות ועלויות תשתית וניהול מסחר אלקטרוני אשר יצריכו מכם היצואנים השקעה של כ 100,000$-200,000$  מידי שנה לא כולל הוצאות פרסום ומיתוג. 
 
מה אנחנו מציעים:
מערך  שיווק דיגיטלי ליצואנים הכולל:
  • הקמת חנות וירטואלית בקניון שלנו: www.shopsandshoppers.com
  • שיווק המוצרים במגוון זירות מסחר מהמובילות בעולם (בינלאומיות ומתמחות) כגון: EBAY, AMAZON וכד'.
  • גיוס אפיליאייט (שותפי אינטרנט) על פי תחומים.
  • מכירה B2B ו/או B2C.
  • רכישת שטחי פרסום 
  • שיווק ברשתות חברתיות
  • קידום אורגני
  • שיתופי פעולה אסטרטגיים 

 
למה אנחנו?
א.      ידע ונסיון: אם תחליטו לצאת לדרך לבד תגלו מהר מאוד שהנוסחה
זמן /ידע = כסף היא נכונה מאוד. בשיווק באינטרנט צריך להיות מקצוען אשר חי ונושם את השוק הדינמי הזה יום יום. מאוד קשה לנהל מספר חנויות וירטואלית/זירות מסחר במקביל. כל אחת מהן דורשת לרוב משרה מלאה.
המצב כיום: במקרה הטוב מנחיתים על מנהל שיווק/מנהלת אדמיניסטרציה אחריות על אחד מערוצי השיווק לצד משרה מלאה ותובענית.


ב.      מחיר: כאמור לעיל אם תנסו לעשות את זה לבד זה יעלה לכם 100,000$-200,000$ בשנה. לא כולל הכשרת כוח אדם ולמידה ארגונית. 
 
 



השירות מתאים  ליצואן אשר ערוך להפצה לחו"ל המייצר מוצר מוחשי (מכל ענף) שהינו בעל פוטנציאל למכירה ולבעלי שירות און ליין / תוכנה אשר מעוניינים בגיוס לקוחות.
 

 
לפרטים נוספים לחצו כאן      
info@imec.co.il
 
לאחר פנייתכם, יישלח אליכם שאלון אפייון ראשוני. 
בברכה
גיא טל