פתרון הפצה דיגיטלית ליצואנים B2C & B2B

לאור התגברות שוק המסחר האלקטרוני בתחום של ה B2B ו ה B2C והשינויים הרבים בשוק כמו קריסתה של טויס אר אס (ארה"ב) וחדירה מאסיבית של וולמארט לשוק האון ליין ניכר שכל יצואן חייב!! לפתח אסטרטגית סחר אלקטרוני הן לקהל הפרטי כמכירה ישירה B2C והן באמצעות ערוצי שיווק דיגיטלים נוספים B2B . IMEC מציגה- פתרון איקומרס ליצואנים

לאור התגברות שוק המסחר האלקטרוני בתחום של ה B2B ו ה B2C והשינויים הרבים בשוק כמו קריסתה של טויס אר אס (ארה"ב)  וחדירה מאסיבית של וולמארט לשוק האון ליין ניכר שכל יצואן חייב!! לפתח אסטרטגית סחר אלקטרוני הן לקהל הפרטי  כמכירה ישירה B2C והן באמצעות ערוצי שיווק דיגיטלים נוספים B2B .
שוק המסחר האלקטרוני למכירה ישירה עבר את רף ה 2.5 טריליון דולר בעוד שבתחום המכירה בין עסקים המספר גדול פי 4! כלומר 8 טריליון דולר.
פיתחנו מערכת ייחודית לאיתור ממוקד של פרטנרים בשוק העולמי אשר יודעת לאתר סוגים שונים של אתרים באופן מותאים אישית לכל יצואןwww.imecaff.com וחוסכת זמן חיפוש רב שמתבזבז על סינון תוצאות לא רלוונטיות.
המערכת מאתרת
אפיליאיטים - אתרים המתגומלים בעמלות על רכישות
·         אתרים לפרסום ושיתופי פעולה.
·         אתרי מסחר אלקטרוני אשר פועלים בשיטת דרופ שיפינג:כלומר, הם מוכרים , מעבירים כסף ואתם שולחים ללקוחות.
·         אתרי מסחר אלקטרוני אשר רוכשים למלאי.
·         רשתות ריטייל אשר מבצעות פעילות משולבת.און ליין ו אופליין. 
 
המונח העולמי בשוק  השיווק הדיגיטלי נקרא OMNICHANNEL שיווק רב ערוצי
אנחנו יכולים לתת פתרון הפצה פרטני ומותאם אישית לכל יצואן
אשמח בפגישה, גם להציג את המערכת, וגם לדבר על מגוון הפתרונות אותם נוכל לתת לכם.
 
פתרונות ההפצה הדיגיטלית בתחום של B2C:
·         אפיליאייט מרקטינג: גיוס שותפים לתגמול על פי פעולה.
·         זירות מסחר: אמזון , איביי וכו
·         קידום אורגני במנועי החיפוש (העלאת דירוג האתר בתוצאות החיפושים במנועי החיפוש)
·         ניהול מדיה חברתית
·         קנית שטחי פרסום
·         איתור חברות לשיתופי פעולה
·         ניהול מועדון לקוחות פנימי
·         יחסי ציבור באינטרנט.
·         שיווק אפליקציית מובייל
פתרונות ההפצה  הדיגיטלית בתחום של  B2B:
·         אתרי דרופ שיפרים
·         אתרי ריטייל אשר קונים למלאי
·         רשתות ריטייל אשר משלבות און ליין ואוף ליין.
המכירה המשולבת הן לפרטיים והן באמצעות מפיצים מגבירה את הביקושים ואת המודעות למוצר.