שיטות תגמול בתוכנית שותפים

כבעלי אתרים אשר מעוניינים בגיוס לקוחות באמצעות אפיליאייטס עלינו להצע תוכנית תגמול אשר תהווה תמריץ להפנית גולשים לאתר שלנו.
כלל חשוב אחד, כל אחת משיטות הנ"ל מצריכה מערכת אשר תאפשר מעקב בזמן אמת אחר המרה.
כלומר, עסקה טלפונית אשר לא ניתן לעקוב אחריה לא תתאים לתוכנית אפיליאייט כתגמול על בסיס הצלחה בלבד, גם אם אתם בטוחים ביכולת  המעקב שלכם עבור כל שיחה נכנסת.
( בפועל כאשר הלקוח מתעניין בשירות ,הדבר היחד שיעניין אתכם זה למכור את המוצר שלכם ולא לשאול אותו מהיכן הגיע).

להלן מספר שיטות ידועות ומקובלות בשיווק תוכנית שותפים:

CPC- עלות פר הקלקה, כאשר אתם פונים לקידום ממומן באמצעות גוגל או רשתות שותפים אחרות המתמחות בקמפיינים מסוג זה אתם תשלמו עבור כל הקלקה של גולש לאתר.  המחיר יקבע לרוב על פי היצע וביקוש, ככל שהענף תחורתי יותר אזי מחיר לכל הקלקה יהיה גבוה יותר.
CPL- עלות פר ליד. ליד הינו לקוח מתעניין אשר הופנה אל דף נחיתה, השאיר פרטיו על מנת שהגורם המפרסם ייצור עימו קשר. שיטה זו קיימת לרוב באתרי לימודים, נדלן ועוד.
CPA- עלות פר פעולה. מצד הלקוח ( הגולש) נדרשת לבצע פעולה כגון רישום למערכת,פתיחת חשבון, הפקדת סכום כסף,התקנת תוכנה, הורדת גרסת דמו ועוד. המטרה שלנו כמפרסמים היא לפנות לאותם לקוחות אשר ביצעו את הפעולות ולהפוך אותם ללקוחות פעילים. במידה ומצד הלקוח נדרשת הפקדה כספית עלינו למדוד גם את מספר הפעולה (טרנזקציה) שבה בוצעה העברת כספים מצד הלקוח אל האתר שלנו.
CPS- אחוזים מתוך מחיר המכירה. הלקוח מופנה אל עבר אתר המפרסם ומבצע רכישה. האפיליאייט יתוגמל באחוזים אשר סוכמו מראש בגין כל מכירה. בשיטה זו עלינו למדוד את סכום העסקה בכל עסקה כדי לדעת בכמה לתגמל את האפיליאייטים שלנו. שיטה זו יכולה להתקיים רק כאשר העסקה מבוצעת ונסגרת באמצעות האינטרנט בלבד הכוללת אישור הזמנה וללא צורך בתיאום טלפוני.
HYB- שילוב של עלות פר פעולה ואחוזים מתוך מחיר המכירה. בתוכניות שותפים מתקדמות יש אפשרות לתגמל את השותף בתגמול בסיסי עבור כל לקוח שהפנה. התמריץ להפנית לקוחות טובים יותר מתבסס במתן אחוזים נוספים מתוך שווי העסקה.

IMEC NETOWRK  תסייע בכל שלבי הכנת התוכנית והטמעתה , בחירת שיטת התוכנית המתאימה לענף ולתחום.

לקבלת הצעת מחיר פנו אלינו למייל זה

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: