נכנסת כבר לחנות החדשה שלי באינטרנט?

בסקר שנערך לאחרונה בקרב תלמידי קורס ניהול אתרי אינטרנט במכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר נשאלו התלמידים בין היתר מה הערך המסוף של אתר האינטרנט בעיניהם, רוב הנשאלים ציינו פרסום וחשיפה. אכן, לא משנה איך תסתכל על זה, עם השקעה נכונה בכלי האינטרנטי השמיים הם הגבול.


אז איך באמת עושים את זה ? איזה כלים יעזרו לי לנהל נכון את העסק שלי בזירה הכל כך גדולה הזו. 

  

ערכים מוספים: 

1.      לכל אתר צריכים להיות ערכים מוספים אשר מבדילים אותו ממתחריו. כאשר האתרים דומים אחד לשני זמן השהיה באתר מתקצר. לעיתים הלקוח אף יעזוב את האתר עוד בטרם סיים האתר לעלות במלואו. 

2.      ערך מוסף צריך לייחד את העסק (ולא רק תיאורים "בנאליים" כמו: מקצועיות ואמינות). התמחות בנישה ספציפית יכולה להוות ערך מוסף. הסוד הוא למצוא בעסק 4 ערכים מוספים לפחות.


כתבה:


http://www.cbc.org.il/ContentC.aspx?code=6718&cat=2702