עוד על הקרב המדהים בין AMAZON ל WALMART
היום בהחלט ניתן לומר שבכל פגישת אסטרטגיה של וולמארט או אמזון ילקחו בחשבון באופן מפורט למדי הצעדים שהמתחרה עושה ומתכנן לעשות
לאחר שאמזון לקחה נתח שוק משמעותי מוולמארט בכל הקשור לקגטורית ספרים, אלקטרוניקה וכו, הבינה קמעונאית הענק וולמארט כי אינה יכולה לשבת בשקט.
אחד הענפיים המרכזיים של וולמארט זה ענף ה"רכישות בסופר", ומכיוון שצפוי איום אסטרטגי מצד אמזון יצאה וולמארט בפיילוט מדהים עם UBER. נהגי UBER יסיעו ללקוחות וולמארט בזמן אמת את המצרכים בתוספת עלות של 7$ עד 10$ למשלוח.
כאשר התחרות הינה על זמן אספקה ואמזון עתידה להשיק מערך שילוח מבוסס רחפנים הרי שכל קמעונאי האינטרנט מבינים, זה לא מספיק רק להקים אתר אינטרנט, אלא להתחרות בצורה הכי אגרסיבית על ליבו, כיסו ובעיקר על סבלנותו של הצרכן.