2020-07-23 10:20:04 Admin

ניהול שטחי פרסום ויצירת הכנסות מהאתר שלכם שירות יחודי!

אם יש לכם אתר אינטרנט,בלוג, רשת חברתית , גם אם אתם מוכרים מוצרים ושירותים, בטוח שתרצו להגדיל את ההכנסות בכל דרך לגיטימית ואפשרית. ובכן, כאן אנחנו IMEC נכנסים לתמונה.


לרוב, בעלי אתרים/מוצרים, מחפשים את המוצרים שממירים הכי טוב בקטגוריה או משתמשים בסקריפטים (תוכנות) שיכולים להחליף באופן אוטומטי את המודעות. נכון , זה חוסך לא מעט זמן אך גם לרוב , מפספס את פוטנציאל ההכנסה של האתר.
בד"כ כאשר תפגשו רשת שותפים או  תוכנית שותפים אתם תראו את ההצעות המובילות של אותה רשת. אך מבחינכם, הכי נכון למצוא את התוכניות שיתאימו לכם מבחינת האתר/ ערוצי השיווק. ככלל, ככל שתהיה התאמה בין האתר / סוגי מקורות התנועה של הגולשים לתוכנית האפיליאייט, כך גבוהיים יותר הסיכויים שלכם ל עלות את שיעור ה EPC  הרווח ל 100 הקלקות  ולהרוויח יותר כסף.
כאן IMEC נכנסת לתמונה עם שירות חדש ובלעדי:
ניהול ערוצי ההכנסה משטחי פרסום.

איך זה עובד?
ניקח כל אתר , ננתח את תנועת הגולשים, מיקום גיאוגרפי , דמוגרפי ועוד.

בהתאם לניתוח זה , נאסוף את המודעות הרלוונטיות ביותר מתוך המאגרים שיש לנו.

המודעות יכולות להיות באנרים/ מודעות טקסט/ סרטוני וידאו/ רשימות דיוור ועוד.

אתם תשלחו לנו את  האתר/  ערוצי שיווק דרכם אתם מייצרים תנועה, את הקטגוריה המרכזית של האתר כגון, ספורט, יוגה, עסקים  וכו'  וכמובן את האזורים הגיאורגרפים של הלקוחות. אנחנו  ננתח את האתר ונבחן את האופציות הרלוונטיות ביותר.

והחלק הכי חשוב: המודל העסקי

אנחנו עובדים במודל של חלוקת רווחים.

כאשר אנחנו ננהל את המדיה עבורכם, יתאפשר לכם להשקיע הרבה יותר זמן ביצירת תכנים/ הוספת ערכים מוספים ללקוחות והגדלת מספר המבקרים באתר.
פנו אלינו עוד היום לאבחון ראשוני וקביעת פגישה

בואו נעשה כסף ביחדJ

גיא טל