ניהול והקמת אתר סחר אלקטרוני

יש לכם מוצר או שירות?
רוצים למכור דרך האינטרנט ומתלבטים?

לא יודעים איך? רוצים ללמוד? רכשו את הספר ניהול מסחר אלקטרוני

 imec תסייע לכם למכור דרך האינטרנט..

קצת נתונים על עולם המסחר האלקטרוני.
בשנת 2000 היקף הסחר אלקטרוני בישראל הוערך ב כ 20 מיליון דולר
בשנת 2009 היקף הסחר אלקטרוני בישראל הוערך ב 4 מיליארד שקל כאשר אנחנו מכילים את כל הענפים השונים לרבות תשלומים, קניות ושירותים שונים.
לשם השוואה, בארה"ב היקף הסחר האלקטרוני מוערך ב 200 מיליארד דולר בשנה.
בתקופות החגים השונות כגון חג המולד וכ"ו היקף הקניות מזנק בצורה משמעותית.
גולשי האינטרנט מחפשים לקנות מוצרים במחיר טוב ולקבל שירות טוב. מכירה זו תתבצע במספר שיטות מכירה.
עסק אשר מעוניין למכור דרך האינטרנט צריך להיערך במספר מישורים שונים.

  • ניהולי
  • מסחרי
  • תפעולי
  • מחשובי
  • שיווקי
  • לוגיסטיקה
  •  
  • שימו לב, כאשר מנהלים אתר סחר אלקטרוני יש כ 150 משימות שונות בו זמנית לביצוע ולכן צריכים להיערך בהתאם. לא אחת תשאלו עצמכם מה לעשות קודם..

    איימק מציעה פתרון מקיף לניהול אתרי סחר אלקטרוני:

    ניהולי:  בניית אסטרטגית סחר אלקטרוני, הגדרת מטרות ויעדים, פרופיל לקוחות ותמהיל מוצרים.
    איזה מוצרים למכור, היכן, טווחי מחירים, איתור ערכים מוספים ועוד.
    מסחרי: יצירת תמהיל מוצרים מסחרי כמענה לצורך עבור הלקוחות, בהתחשב בעלויות, מתחרים ,פוטנציאל השוק  ועוד.
    תפעולי: ארגון ושיטות, חלוקת משימות, עריכת והעלאת מוצרים/ תמונות, טיפול בהזמנות וכו'. לאיימק ניסיון בהכשרת כוח אדם לתפעול אתרי סחר אלקטרוני.
    מחשובי: אתר האינטרנט צריך לתמוך בכלים השיווקיים עליהם הוחלט בעת התכנון, כגון מכירות מיוחדות, קבוצתיות, מבצעים, הנחה לכמויות ועוד. איימק תסייע בהכנת נייר הדרישות והתאמת החנות שלכם לסטנדרטיים עולמיים בתחום הסחר אלקטרוני.
    שיווקי: שיווק האתר, אסטרטגיה שיווקית, קידום, אפיליאייט, שת"פ ,שימוש בכלים ויראליים ועוד.
    לוגיסטיקה: טיפול ומעקב אחר הזמנות, תקבולים אל מול חברות סליקה, שילוח בין לאומי ועוד. לאיימק יש שת"פ עם חברות שילוח בעלות הסדרים לאתרי סחר אלקטרוני.
    אם יש לכם אתר ו/ או מקימים אחד ורוצים למכור באינטרנט איימק תסייע לכם הן בשוק במקומי והן בעולמי.
     

    תכנון וביצוע אסטרטגיית שיווק באינטרנט:

    שתי שאלות משותפות לכלל בעלי האתרים בעולם.
    1. איך להביא יותר גולשים לאתר.
    2. איך לייצר הכנסה מפעילות גולשים זו.
    ובכן התשובה לשתי שאלות אלה הינה מילה אחת: מיקוד
    יותר נכון, ראשי תיבות של מיקוד
    מטרה
    יעדים
    קהל
    ודרך.

    מטרה: לאן אנחנו רוצים להגיע, זה חייב להיות כמותי או משהו שניתן למדוד אותו. "להרוויח כמה שיותר" זו לא מטרה אלא יותר בגדר שאיפה. למכור 1000 חבילות בחודש זוהי כבר מטרה מוגדרת.

    יעדים: כל אותם שלבים אשר מעבר על כל שלב מקרב אותנו אל עבר המטרה. מכירת 100 חבילות בחודש הראשון זהו יעד,גידול של 20% זהו יעד, דירוג על ידי אינדקס או גוגל במקום ראשון זה יעד וכן הלאה.

    קהל: בניית פרופיל צרכנים, מיהו הקהל, מהם השיקולים שלו בעת קבלת החלטות הנוגעות למוצר שלכם, מהם הצרכים שלו וכיצד אתם תספקו את המענה לצורך.

    דרך: מהי הדרך ( אסטרטגיה ) אשר הפעלתה תביא אותכם אל עבר המטרה. באילו ערוצים לפעול, כמה להשקיע הכל ערוץ וכו'.

    imec תסייע לכם בבנייית האסטרטגיה השיווקית, תסייע בהגדרת המטרות והאמצעים כפי שתואר למעלה.
    האסטרטגיה שלנו דוגלת בהפעלת מינימום 6 ערוץי הפצה בו זמנית. אנחנו נגדיר את המטרות והיעדים בכל אחד מהערוצים ואת המשימות הנדרשות לביצוע.

    אנחנו מציעים ללקוחות החדשים שלנו, לעבור על טופס יצירת קשר, למלא את השאלון בטרם הפנייה אלינו.
    הפניה אלינו תהיה ממוקדת והתשובה שלנו אליכם עוד יותר

    למילוי טופס ושליחתו לחצו
    כאן

     

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: