פברואר 01, 1970 02:00 Admin

עוד על הקרב המדהים בין AMAZON ל WALMART

היום בהחלט ניתן לומר שבכל פגישת אסטרטגיה של וולמארט או אמזון ילקחו בחשבון באופן מפורט למדי הצעדים שהמתחרה עושה ומתכנן לעשות

לאחר שאמזון לקחה נתח שוק משמעותי מוולמארט בכל הקשור  לקגטורית ספרים, אלקטרוניקה וכו, הבינה קמעונאית הענק וולמארט כי אינה יכולה לשבת בשקט.
אחד הענפיים המרכזיים של וולמארט זה ענף ה"רכישות בסופר", ומכיוון שצפוי איום אסטרטגי  מצד אמזון יצאה וולמארט בפיילוט מדהים עם UBER. נהגי UBER  יסיעו ללקוחות וולמארט בזמן אמת את המצרכים  בתוספת עלות של 7$ עד 10$ למשלוח.
כאשר התחרות הינה על זמן אספקה ואמזון עתידה להשיק מערך שילוח מבוסס רחפנים הרי שכל קמעונאי האינטרנט מבינים, זה לא מספיק רק להקים אתר אינטרנט, אלא להתחרות בצורה הכי אגרסיבית על ליבו, כיסו ובעיקר על סבלנותו של הצרכן.